Reservationsbetingelser

GENERELLE OPLYSNINGER
Du skal for at reservere være myndig eller have samtykke fra din værge for at bestille via Euromasters portal. Når du reserverer i Euromasters portal og vælger montering, er monteringen på et Euromaster værksted i Danmark efter dit valg altid inkluderet i prisen. Hvis Euromaster mod forventningen er nødt til at ændre en bestilt tid, bliver du kontaktet og tilbudt en ny tid. Hvis det, du har reserveret, af en eller anden grund ikke kan leveres indenfor den lovede tid, tilbyder vi dig et andet tilsvarende produkt. Er du forhindret i at møde på reservationstidspunktet anmoder vi dig om at kontakte værkstedet hurtigst muligt.

Selve købet af dæk og montering indgås først på Euromaster værkstedet, og der er således ved reservation af tid på Euromaster portalen ikke indgået bindende aftale om køb af dæk og montering.

LEVERINGSBETINGELSER
Levering af dæk og montering sker mod kontantbetaling eller med betalingskort på centret. Der monteres kun på centre inden for Danmark og til det center, du har valgt. Vi sørger ikke for hjemmelevering ved brug af portalen. Indbyggerne i Danmark kan kun bestille produkter gennem Euromaster Danmark. Indbyggere i andre lande henvises til sit lokale Euromaster center. Forbrugeren kan annullere reservationen, hvis vedkommende ikke accepterer det nye foreslåede leveringstidspunkt i tilfælde af forsinkelse.

RESERVATIONSBEKRÆFTELSE
Når du har gennemført en reservation, vises en reservationsbekræftelse på skærmen. Vi beder om, at du udskriver denne og tager den med til centret, som dokumentation og for at lette ekspeditionen
 

GARANTI, RETURRET OG SERVICEYDELSER
Vi er ikke tilfredse, før DU er tilfreds!

Skulle du ved et senere køb af dæk og montering heraf ikke være tilfreds med vores produkter og service, og kan vi ikke finde en tilfredsstillende løsning, skal vi oplyse dig om at du kan indbringe tvisten med vores værksted - som er den part der sælger dækkene og foretager monteringen – for Ankenævnet for Biler, der er godkendt som ankenævn af Erhvervs- og Vækstministeren. Du kan kontakte ankenævnet her: Ankenævn for biler, Lautrupvang 2, 2750 Ballerup, tlf. 32 71 29 29 eller sekretariat@bilklage.dk. Du kan også læse mere om ankenævnet, herunder klageregler, gebyrer m.v., på ankenævnets hjemmeside: www.bilklage.dk
Ankenævnet for biler kan ikke behandle klager over rene dækkøb.

BRUG AF PERSONOPLYSNINGER
Kundens personoplysninger gemmes i et kunderegister. Euromaster deler ikke disse oplysninger med andre virksomheder eller leverandører. Vi påberåber os dog retten til at anvende dem til egen brug og til markedsføringsformål, under den forudsætning at kunden har givet tilladelse til dette.

Euromaster Danmark •Krøyer Kielbergs Vej 3, 1.th •8660 Skanderborg •Tlf: 87282828

Copyright - 2003 - 2012 - Eurodrive Services and Distribution N.V. All rights reserved
For grossister /privat/dæk/dækservices/hvordan-booker-jeg-tid-online /privat/privat_systemside_2_1/log-pa

Reservationsbetingelser

Du er nu logget på

Tidsbestilling

Ved tidsbestilling eller ændring af tid vedrørende dækskifte, vælg da center først. Dette gælder også selvom du har fået en tid sendt hjem til dig.

Vælg center

For privatkunder

Her kan du som privatkunde købe dæk og se dine tidligere køb.

Køb online